Direct naar de inhoud van deze pagina

Hoe gebruik je de website?

Vind alle antwoorden op je vragen over de website & handige tips!
HelpcentrumHoe gebruik je de website?Hulp aanbieden / Vrijwilligerswerk › Kan een hulpvrager of organisatie contact met mij opnemen?

Kan een hulpvrager of organisatie contact met mij opnemen?

Hulpvragers en organisaties met een account kunnen, wanneer je een getoond hulpaanbod hebt, inderdaad contact met je opnemen. Zij kunnen daarbij vragen of je ken kunt helpen of vragen naar meer informatie. Dit kunnen ze alleen doen door een bericht te sturen via de website. Als dit gebeurt krijg jij hiervan een melding via de e-mail. Reageer altijd op een bericht, ook als je niet kunt helpen. Zo voorkomen we teleurstellingen. 

Via de melding in de mail kun je reageren met de knop 'Beantwoorden' of via de mail een bericht terug te sturen. Via de beantwoorden knop ga je naar de website en log je in. Je kunt een bericht terugsturen. 

Wanneer je geen interesse hebt, kun je de link 'automatisch bericht sturen' gebruiken. Hulpvragers of organisaties ontvangen automatisch een mail dat je niet in de mogelijkheid bent hen te helpen. 

Je hebt ook de mogelijkheid om jouw hulpaanbod op "niet tonen" te zetten door in de mail op de link te klikken. Dit kan je doen als je (tijdelijk) geen tijd meer hebt om vrijwilligerswerk te doen.

Beantwoorden__afwijzen__niet_tonen.PNG

Hulpvragers of organisaties die jou willen benaderen kunnen overigens geen persoonlijke gegevens van je zien. Deze ontvangen zij alleen als je dit meestuurt in een bericht. Het kan dus niet voorkomen dat een hulpvrager of organisatie je uit het niets belt of e-mailt op je persoonlijke mail, zonder dat jij aan hen je gegevens hebt gegeven.

Heeft dit artikel je vraag beantwoord?